News: RaceRoom Racing Experience
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Re: News: RaceRoom Racing Experience
Allrad Hotfix soll voraussichtlich morgen kommen.
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Re: News: RaceRoom Racing Experience
Wenn sie dann noch nen Hotfix bringen mit dem man das ganze überhaupt mal wieder fahren kann.
Seit dem update error 503, und wenn man auf Steam scheint scheint wohl kaum jemand davon verschont zu bleiben. Der Hotfix heut hat jedenfalls nichts dran geändert. Und irgendein Statement von offizieller Seite scheints auch nicht zu geben.
Seit dem update error 503, und wenn man auf Steam scheint scheint wohl kaum jemand davon verschont zu bleiben. Der Hotfix heut hat jedenfalls nichts dran geändert. Und irgendein Statement von offizieller Seite scheints auch nicht zu geben.
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Re: News: RaceRoom Racing Experience
18-11-2016
Hotfix
Multiplayer
Fixed an issue where “Race Finish Duration” setting couldn’t be saved to values above 30.
Fixed the disappearance of the “Non Ready Pitlane Start Delay” setting.
Sounds, Cameras, Physics, AI:
Fixed the broken behavior of some 4WD cars
Nordschleife 24H layout : AI speed tweaks for Turns 1 and 2
Zolder : New set of TV Cameras
Hotfix
Multiplayer
Fixed an issue where “Race Finish Duration” setting couldn’t be saved to values above 30.
Fixed the disappearance of the “Non Ready Pitlane Start Delay” setting.
Sounds, Cameras, Physics, AI:
Fixed the broken behavior of some 4WD cars
Nordschleife 24H layout : AI speed tweaks for Turns 1 and 2
Zolder : New set of TV Cameras
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Re: News: RaceRoom Racing Experience
Gestern gab es wieder ein update. Unter anderem wurde die p2p Verbindung vorerst deaktiviert.
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Re: News: RaceRoom Racing Experience
Der mp scheint jetzt ohne p2p ohne Probleme zu laufen. Sollte wir dann mal testen.
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Re: News: RaceRoom Racing Experience
Das stimmt soweit. Einziger Manko, wenn jemand joined, treten derbe Lags auf.
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Re: News: RaceRoom Racing Experience
Ja gut, die sind ja eigentlich schon immer vorhanden, nur halt nicht so extrem wie in der letzten Zeit.Sebastian Bilstein hat geschrieben:Das stimmt soweit. Einziger Manko, wenn jemand joined, treten derbe Lags auf.
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Re: News: RaceRoom Racing Experience
Oh gerade noch gesehen was nicht unerheblich für denjenigen ist der die Server startet:
Known Issues:
-In multiplayer player may not be able to refuel. To avoid this issue, please ensure that the dedicated server is set to use "Custom/RRE? for "Race Series Format?.
-In multiplayer players may experience Disqualifications. To avoid this issue please ensure the dedicated server has "Flag Rules? set to OFF and "non ready pitlane start delay? to 0 (OFF).
-In multiplayer players may experience issues with reverse grid working incorrectly. To avoid this issue please ensure the dedicated server has "Reverse Start Order Places? set to OFF.
Known Issues:
-In multiplayer player may not be able to refuel. To avoid this issue, please ensure that the dedicated server is set to use "Custom/RRE? for "Race Series Format?.
-In multiplayer players may experience Disqualifications. To avoid this issue please ensure the dedicated server has "Flag Rules? set to OFF and "non ready pitlane start delay? to 0 (OFF).
-In multiplayer players may experience issues with reverse grid working incorrectly. To avoid this issue please ensure the dedicated server has "Reverse Start Order Places? set to OFF.
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Re: News: RaceRoom Racing Experience
Hatte keine wirklichen Probleme mit den join lags, deswegen kann ich nicht beurteilen, wie schlimm es zuvor war.
Momentan ist es so, wenn jemand joined, steht mein Bild für zwei Sekunden und danach geht es an gleicher Stelle weiter. Die Fahrzeuge die hinter mir waren, sind dann an mir vorbei. Das irritiert mich ein wenig.
Momentan ist es so, wenn jemand joined, steht mein Bild für zwei Sekunden und danach geht es an gleicher Stelle weiter. Die Fahrzeuge die hinter mir waren, sind dann an mir vorbei. Das irritiert mich ein wenig.
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Re: News: RaceRoom Racing Experience
09/12/2016
Multiplayer:
Fixed an issue where weight penalties were automatically enabled in mp when there are multiple race sessions in event.
Fixed issue with people getting Disqualified on race start. Players are now force moved to their correct start location when countdown phase begins.
Fixed issue with players starting in garage having to do one more lap in race.
Fixed Race sessions 2 and 3 showing as Race 1 in Session Info.
Fixed an issue with dedicated server using reversed qualifying result when setting up race 1.
Sounds, Cameras, Physics, AI
Portimao - Fixed turn 1 cut corridor being too narrow.
Multiplayer:
Fixed an issue where weight penalties were automatically enabled in mp when there are multiple race sessions in event.
Fixed issue with people getting Disqualified on race start. Players are now force moved to their correct start location when countdown phase begins.
Fixed issue with players starting in garage having to do one more lap in race.
Fixed Race sessions 2 and 3 showing as Race 1 in Session Info.
Fixed an issue with dedicated server using reversed qualifying result when setting up race 1.
Sounds, Cameras, Physics, AI
Portimao - Fixed turn 1 cut corridor being too narrow.
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